Маршрут 2.2. Похід на Маковицю через Скелі Довбуша

000

Продовжуємо розповідати про якісний та недорогий відпочинок в Яремче. На цей раз розповідь про те, як потрапити на Маковицю через Скелі Довбуша. Це найважчий маршрут на цю гору. Але, водночас, він є найбільш мальовничім.

Перехід від Яремчого через Скелі до плаю на мапі, що наведена в кінці цього опису,  позначено 2.2.

Основні орієнтири:

• Камінь Довбуша,

• Стежка Довбуша,

• Дика Ущелина,

• плай,

• Клива і Маковиця.

Звичайно, маршрут починається в самому Яремче. При цьому, відрізок від центру Яремче до Скель Довбуша, який має протяжність 3,5 км, вже був нами детально описаний в Маршруті 1, який можна подивитись на відповідній сторінці нашого блогу.

Опис маршруту від Скель Довбуша до гори Маковиці.

3,5 км. Скелі Довбуша

Перш за все необхідно знайти Транспаранти 10 та 11. Вони стоять на стежці, що йде прямо вверх. Причому, досить круто. Саме вона нам і потрібна. Спостерігаюсі приголомшливі та величезні кам’яні нагромадження, треба пройти по стежці, лишаючі за соснами Печеру Довбуша. Для цього, обходимо Печеру з лівої сторони. Стежка поступово повертає ліворуч, обходячи верхівки кам’яної ущелини.

довбуш

Тут дійсно мальовничо. Праворуч вертикально нагору підіймаються дикі скелі. Ліворуч вони ж стрімко опускаються вниз. Ущелина виглядає дико і, водночас  мальовничо. Власне, заради таких первісних пейзажів варто відвідувати Карпати. Треба лише дивуватися тому, яку неймовірну працю вклали сюди предки, щоб прокласти тут стежку.

4км. Перше перехрестя

Старовинна, ще австро-угорська стежка виводить на схил хребта. Тут  є перехрестя. Є три шляхи. Один з них, ліворуч, веде до Яремче. Решта два на Маковицю. Можна до вершини йти по хребту. Для цього треба обирати шлях прямо. А можна на гору попассти і схилом цього ж хребта. Тоді варто повернути праворуч. Наш шлях – прямо. Йдемо прямо стежкою, яка до речі називається чапаш, поперек хребта

4,5 км. Друге перехрестя

Через 500 м знову зустрічається перехрестя. Тут вже все набагато простіше. Ліворуч вниз – пряма дорога на Яремче. Прямо – чапаш, який обходить гору Кливу по схилу. Праворучплай, який веде на вершину Маковиці. Заблукати тут не можливо.  Є синьо=білі мітки та покажчики, на яких так і написано «На Маковицю».

002

5 км. Плай

Йдучі плаєм можна насолоджуватись не лише карпатськими краєвидами, але і відчувати запах карпатських свіжоскошених трав. Сааме тут, вздовж плаю, що веде до вершини Маковиці, з двох сторін є великі сінокоси.

6,5 км. Вершина Маковиці.

Вершина Маковиці дозволяє побачити величезну кількість відомих Карпатських гір та мальовничі краєвиди. Звідси можна розгледити навіть Говерлу та Петрос. І, звичайно,  з вершини Маковиці видно Яремче з присілками. Що саме можна побачити, знаходячись на Маковиці, ми вже писали у відповідній статті на нашому блозі.

003

Описаний вище маршрут показаний на мапі околиць Яремче, як маршрут 2.2.

яремче

Як підписатись на оновлення цього блогу.

Ви можете регулярно отримувати інформацію про оновлення блогу “Відпочинок в Карпатах”. Для цього впишіть свій e-mail у форму розташовану в самому низу бокової панелі праворуч, та натисніть Enter. Дякуємо.